پایان نامه درباره مدیریت اطلاعات
پایان نامه ارزیابی جایگاه نام و نشان تجاری به منظور گسترش محصول
دانشگاه آزاد اسلامی – واحد نجف آباددانشکده علوم انسانی – گروه مدیریت صنعتیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد« M.A »گرایش : تحقیق در عملیات عنوان:ارزیابی جایگاه نام و نشان تجاری به منظور گسترش محصول جدید با بهره گرفتن از تحلیل پوششی داده ها تابستان 1393 فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده. 1مقدمه. 2فصل اول–کلیات پژوهش […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مشتریان بر اساس مدل آکر
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی(MA) گرایش: مالی موضوع بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مشتریان بر اساس مدل آکر مطالعه موردی: موسسه مالی و اعتباری مهر استاد مشاور: سرکار خانم نیلوفر ایمان خان سال تحصیلی 1392 فهرست مطالب عنوانصفحه فصل […]
پایان نامه : بررسی تأثیرات کیفیت خدمات، ارتباطات و تجربه نام ونشان تجاری بر تعلق نام و نشان تجاری و توجهات خرید مشتری
دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدسگروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی((M.Aگرایش: بازاریابیعنوان:بررسی تأثیرات کیفیت خدمات، ارتباطات و تجربه نام ونشان تجاری بر تعلق نام و نشان تجاری و توجهات خرید مشتریاستاد راهنما :دکتر الهام فریدچهراستاد مشاور :دکتر نادر غریب نواز پایان نامه رشته : گرایش […]
دانلود پایان نامه : بررسی ابعاد ارزش ویژه نام و نشان تجاری و تاثیر آن بر تمایل مشتریان به پذیرش خدمات بیمه ای در صنعت بیمه (مطالعه موردی بیمه ایران)
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی بین الملل عنوان : بررسی ابعاد ارزش ویژه نام و نشان تجاری و تاثیر آن بر تمایل مشتریان به پذیرش خدماتبیمه ای در صنعت بیمه (مطالعه موردی بیمه ایران)
پایان نامه : بررسی تأثیر استراتژی بازاریابی سبز بر بهبود نشان تجاری
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش : داخلی عنوان : بررسی تأثیر استراتژی بازاریابی سبز بر بهبود نشان تجاری
تفسیر تیتر نیوکاسل -پایان نامه
پایان نامه مدیریت منابع انسانی
امروزه آموزش توسط کارفرمایان به عنوان ابزاری مهم برای ارتقا دادن قابلیت ها و عملکرد کارکنان شناخته شده و مبالغ بسیاری در برنامه های آموزشی سرمایه گذاری شده است(چنج ، هامپسون،2008) آموزش و بهسازی نقش و تأثیری اساسی در دانش و مهارت افراد و بهبود نگرش آن ها نسبت به سازمان و وظایف و فعالیت […]
دانلود پایان نامه ارشد جامعه شناسی
دانلود پایان نامه : اهمیت رسانه ها در دنیای امروزپایان نامه: بررسی نقش استفاده از رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان تهراندانلود پایان نامه : علل گرایش مدیران و کارکنان روابط عمومی به استفاده از سامانههای پیامکیپایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی گرایش برنامه ریزی ورفاه اجتماعی درباره عدالتپایان نامه: بررسی نقش مسائل […]
دانلود همه پایان نامه ها با موضوع هوش رقابتی
دسچامپز و نایاک[1] ( 1995) ، هوشمندی رقابتی را در سه طبقه ارائه کردند :1) هوش بازار : این نوع هوش ، ارزیابی تغییرات در استراتژی رقابتی در بازده زمانی مشخص است که از تغییرات در ساختار رقبا ، جایگزینهای جدید محصول و تازه وارد های صنعت حاصل شده است .2) هوش مرتبط با رقبا […]
دانلود همه پایان نامه ها با موضوع توسعه صادرات
مروری بر تاریخ سیاستگذاری توسعه اقتصادی کشور نشان میدهد که هیچگونه نگرش علمی، درازمدت و مبتنی بر حقایق اقتصادی در طول تاریخ تصمیمگیریهای تجاری ایران حاکم نبوده است. بخش صادرات غیرنفتی، تقریباً همیشه جزء پسماند تجارت خارجی را تشکیل داده و به لحاظ تسلط عامل نفت که نیمقرن اخیر همواره بیش از 80 درصد […]
دانلود همه پایان نامه ها درباره اثربخشی سازمانی
اثربخشی: اثربخشی سازمانی عبارت از میزانی است که یک سازمان با بهره گرفتن از منابع خاص و بدون هدر دادن منابع خود و بدون فرسوده کردن غیر ضروری اعضا و جامعه خود، اهدافش را برآورده می کند.(فاویلا، 1996)اولین دیدگاهی که نسبت به اثربخشی ارائه شد(که احتمالا در طی دهه 1950مطرح گردید) بسیار ساده بود. اثربخشی […]
دانلود همه پایان نامه ها درباره مزیت رقابتی
در کتب درسی استراتژی مربوط به زمان آکوف (1970) و آندروس (1971)، کاستیها و تواناییهای یک بنگاه خاص تعریف شده اما درباره مزیت رقابتی مطلبی بیان نشده است. البته، پنروز (1959) در چندین مورد به مزیت رقابتی اشاره کرده است. آنسوف (1965) نیز از این اصطلاح استفاده کرده ولی تنها به این موضوع که بنگاه […]
دانلود همه پایان نامه ها درباره رضایت مشتری
رضایت مشتری، ارزیابی مشتری پس از خرید یک خدمت است، که از تجربه مصرف حاصل شده است. رضایت مشتری را می توان به عنوان بنیان نهایی در بازاریابی مدرن تلقی کرد، به طوریکه موفقیت بنگاه در گرو شناسایی و ارضای رضایت بخش نیازها و خواسته های مشتری برتر از رقباست(رنجبریان وهمکاران، 1388،ص65).دستیابی به رضایت مشتری […]
کیفیت خدمات -دانلود همه پایان نامه ها
امروزه کیفیت خدمات می تواند به یک سازمان جهت متمایز کردن خود از دیگر سازمانها و دستیابی به مزیت رقابتی پایدار کمک کند. شرکتها با ارائه خدمات با کیفیت می توانند مزایای رقابتی از نظر جایگاه کسب کنند. شرکتهایی که عمیقًا کیفیت گرا می شوند در هر دو جنبه فرهنگ درونی و شهرت بیرونی، توسعه […]
دانلود پایان نامه مدیریت منابع انسانی
اغلب مدیران استراتژی های خود را بر روی عوامل ملموس و مشهود سازمان مانند تکنولوژی و استفاده از منابع فیزیکی و مالی متمرکز می کنند که این امر با توجه به ویژگیهای امروزی اقتصاد جهانی و ظهور پدیدههایی همچون جهانی شدن و رشد روزافزون تکنولوژی و استفاده از فناوریهای نوین در ارائه محصولات جدید و […]