دانلود پایان نامه با موضوع شهرت و هویت سازمانی
پایان نامه تعیین رابطه بین اخلاق مداری کارکنان بر شهرت و هویت سازمانی
پایان نامه رشته مدیریت پایان نامه رشته مدیریت عنوان پژوهش: تعیین رابطه بین اخلاق مداری کارکنان بر شهرت و هویت سازمانی (مطالعه موردی: سازمان استانداری یزد) فهرست مطالب عنوان صفحه 1-2بیان مساله: 7 1-4 اهداف مطالعه: 9 1-5 مدل تحقیق: 9 1-6 فرضیات تحقیق: 10 1-7 روش تحقیق 10 1-8 جامعه و نمونه آماری […]
پایان نامه تاثیر راهبردهای درون سازمانی مقابله با فسادمالی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)گرایش : مدیریت دولتی-تحول عنوان :تاثیر راهبردهای درون سازمانی مقابله با فسادمالی بر بهبود سلامت مالی در بانک ملی شهرستان کاشان زمستان 1393 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده 1 فصل اول: کلیات تحقیق1-1- بیان مساله. 41-2- اهمیت و ضرورت تحقیق […]
پایان نامه بررسی روابط بین فرهنگ سازمانی، مدیریت دانش و سرمایه فکری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد عنوان: بررسی روابط بین فرهنگ سازمانی، مدیریت دانش و سرمایه فکری استاد مشاور: جناب آقای دکتر محمود معین الدین زمستان 1393 چکیده هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی، مدیریت دانش و سرمایه فکریدر شعب بانک سپه شهرستان یزد است. روش این تحقیق از […]
پایان نامه بررسی تاثیر برند برتعهد سازمانی: شواهدی از صد برند برتر ایران
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تبریز پردیس بین المللی ارس گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت EMBAگرایش بازاریابی عنوان بررسی تاثیر برند برتعهد سازمانی: شواهدی از صد برند برتر ایران استاد مشاور دکتر علیرضا فضل زاده دی1391 چکیده: ارتقاء کیفیت نیروی انسانی سازمانها در دهه های اخیر مورد توجه […]
پایان نامه بررسی ارتباط میان آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد هویت برند در مشتریان بانک صادرات یزد
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی عنوان پژوهش: بررسی ارتباط میان آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد هویت برند در مشتریان بانک صادرات یزد سال تحصیلی 1393-1392 چکیده: مقدمه: آمیخته بازاریابی خدمات از ابزارهایی است که می تواند رشد درآمدهای بانک را افزایش […]
پایان نامه بررسی مکانیزمهای مختلف مشتریان در مواجه با نارسایی خدمات و تاثیر
شهرت برند بر آن
پایان نامه رشته مدیریت موسسه آموزش عالی نیماپایان نامهبرای دریافت مدرک کارشناسی ارشدمدیریت بازرگانیگرایش بازاریابی عنوان بررسی مکانیزمهای مختلف مشتریان در مواجه با نارسایی خدمات و تاثیر شهرت برند بر آنشهریور 1394 فصل اول. 1-2-1بیان مسئله : 4-3-1اهمیت و ضرورت موضوع : 5-4-1هدف های تحقیق : 7-5-1فرضیه های تحقیق : 86-1-روش کلی تحقیق : 8-7-1قلمرو […]
بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و ابعاد مختلف تعهد سازمانی کارکنان سازمان آموزش و پرورش
دانلود متن کامل پایان نامه
دانلود همه پایان نامه ها با موضوع برند (نام تجاری)
لیست برخی از پایان نامه ها در رابطه با این موضوع که متن کامل آنها با فرمت ورد داخل سایت ما موجود است : پایان نامه نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برندپایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاهپایان نامه شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برندپایان […]
دانلود پایان نامه ارشد جامعه شناسی
دانلود پایان نامه : اهمیت رسانه ها در دنیای امروزپایان نامه: بررسی نقش استفاده از رسانه بر احساس امنیت اجتماعی زنان تهراندانلود پایان نامه : علل گرایش مدیران و کارکنان روابط عمومی به استفاده از سامانههای پیامکیپایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی گرایش برنامه ریزی ورفاه اجتماعی درباره عدالتپایان نامه: بررسی نقش مسائل […]
پایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A )گرایش : مدیریت بازرگانی عنوان : شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه و تعیین شاخص های آن (مورد مطالعه: ستاد مرکزی بانک رفاه) زمستان 1393 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده 1فصل اول: کلیات تحقیق۱-۱-مقدمه 31-2- بیان […]
پایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A )گرایش : مدیریت بازرگانی عنوان : شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه و تعیین شاخص های آن (مورد مطالعه: ستاد مرکزی بانک رفاه) زمستان 1393 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده 1فصل اول: کلیات تحقیق۱-۱-مقدمه 31-2- بیان […]
پایان نامه بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه مدیریت بازرگانیپایان نامهی کارشناسی ارشدرشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابیموضوع:بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسهای ایرانسل و همراه اول)بهمن 1391 فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده 1فصل اول: کلیات پژوهش 21-1 مقدمه. 31-2 بیان مسئله. 41-3 اهمیت و ضرورت انجام پژوهش 51-4 […]
پایان نامه بررسی سطح امنیت در تجارت الکترونیک
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم اداری و اقتصادی گروه آموزشی مدیریت عنوان پایان نامه: بررسی سطح امنیت در تجارت الکترونیک (مورد مطالعه: شرکتهای بازرگانی مشهد) آذر 93 چکیده درسالهای گذشته تحولات زیادی در عرصۀ تجارت الکترونیک رخ دادهاست و شاهد این هستیم که هزاران سازمان توسط سرمایهداران بزرگ، پا به عرصۀ تجارت […]
پایان نامه بررسی تاثیر محرکهای ارزش ویژه برند برطنین برند: مورد مطالعه دانشگاههای منتخب در شهر تهران
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد بررسی تاثیر محرکهای ارزش ویژه برند برطنین برند: مورد مطالعه دانشگاههای منتخب در شهر تهران پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل بهمن ماه 139 چکیده برندسازی در حوزه مراکز آموزش عالی موضوع جدیدی است […]
پایان نامه بررسی سیاست جنایی ایران در خصوص کنترل و مهار قاچاق انسان از بعد تقنینی، قضایی، اجرایی و مشارکتی
پایان نامه رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی عنوان بررسی سیاست جنایی ایران در خصوص کنترل و مهار قاچاق انسان از بعد تقنینی، قضایی، اجرایی و مشارکتی چکیده امروزه مبارزه با قاچاق انسان، به عنوان یکی از جرائم علیه کرامت انسانی، وجه همت بسیاری از کشورها قرار گرفته است. قاچاق انسان، خصوصاً قاچاق زنان و کودکان […]