بیانیه ماموریت بانک پارسیان
بانک پارسیان ارائه دهنده کلیه خدمات بانکی و مالی منطبق با نیاز های روز با بهره گرفتن از ابزارهای پیشرفته و نوین و اتکاء به سرمایه انسانی متخصص با بهترین شرایط می باشد.
ما به موفقیت خود ایمان داریم زیرا تلاش می کنیم:
برترین در تکریم مشتری، سریع ترین در شناسایی و پاسخگویی به نیازها، متمایز در ارائه کلیه خدمات بانکی و مالی، سودآورترین در سرمایه گذاری، وظیفه شناس ترین در قبال جامعه و پایبند به بانکداری اسلامی باشیم.
ما با کار گروهی تلاش می کنیم:
سپرده گذاران رضایتمندی کافی از انتخاب بهترین فرصت سرمایه گذاری را داشته باشند،
تسهیلات گیرندگان منعطف ترین راه حل های مالی ممکن و متناسب با نیاز خود را دریافت نمایند،
خدمات گیرندگان همواره سریعترین و ارزانترین خدمات را تجربه نمایند، شرکای تجاری ما موفق ترین و سودآورترین رابطه تجاری بلند مدت را داشته باشند، سهامداران و کارکنان ما خشنود از چشم انداز تداوم موفقیت ما باشند.
شرکتهای وابسته به بانک:
- شرکت تجارت الکترونیک پارسیان
- شرکت لیزینگ پارسیان
- شرکت بیمه پارسیان
- شرکت صرافی پارسیان
- شرکت خدمات بیمه ای امین پارسیان
- صندوق قرض الحسنه پارسیان
- شرکت کارگزاری پارسیان
- شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان
- شرکت صبا تامین پارسیان
- شرکت تامین اندیش پارس
- شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین
۲ـ۱۰ـ جمع بندی
در این فصل تلاش شد که به مباحث نظری و ادبیات مربوط به موضوع و متغیرهای اصلی پرداخته شده و در نهایت پیشینه تحقیقات انجام شده قبلی مورد بررسی قرار گرفته شود. بخش اول این فصل به مباحث مربوط به وفاداری مشتری اختصاص یافته، سپس در بخش دوم مباحث مربوط به برند و وفاداری به برند عنوان شدهاست. در بخش سوم، به مباحث مربوط به رضایت مشتری اشاره شدهاست. سرانجام در بخش پایانی این فصل، به بیان پیشینه تحقیق و تحقیقات انجام شده قبلی مرتبط با موضوع تحقیق پرداخته شدهاست.
لازم به ذکر است که در این فصل از میان مدلهای اشاره شده، به ترتیب مدلهای ارزش ویژهی برند آکر (۱۹۹۱)، مدل تصویر ذهنی برند استیفن و همکاران (۲۰۰۷)، مدل رضایت مشتریان سودرلند (۱۹۹۸)، مدل وفاداری مشتریان ماندهاچیتارا و پولثونگ (۲۰۱۱) و مدل اعتماد مشتریان جانسون و گریسون (۲۰۰۰) به دلایل زیر انتخاب شدهاند:
۱ـ این مدلهای همگی دارای پرسشنامهی استاندارد و تأیید شده هستند.
۲ـ این مدلها به تعدد در تحقیقات معتبر بینالمللی مورد استفاده قرار گرفته و روایی و پایایی آنها به کررات در جوامع و نمونههای آماری مختلف به تأیید رسیده است.
۳ـ مفهومسازیهای صورت گرفته در این مدلها به واقعیت بسیار نزدیک است.
فصل سوم: روش تحقیق
۳ـ۱ـ مقدمه
پس از پرداختن به ادبیات موضوع و مروری بر سوابق نظری و علمی پژوهش و ارائه چارچوب نظری تحقیق، در این فصل، روش تحقیق و مراحل اجرایی آن شرح داده میشود. پژوهش فرآیندی است که از طریق آن میتوان در مورد ناشناختهها، به جستجو پرداخت و نسبت به آنها شناخت لازم را کسب کرد. روش علمی یا روش پژوهش علمی، فرایند جستجوی منظم برای مشخص کردن یک موقعیت خاص است (خاکی، ۱۳۹۰).
هر پژوهش علمی باید با روش علمی و براساس شیوه مناسب مطالعه، جمع آوری دادهها، تحلیل و نتیجهـگیری را به انجام برساند. هرگز نمیتوان ادعا نمود و مطمئن بود که شناخت های بدست آمده حقیقت دارند، زیرا زمینه شناخت مورد پژوهشی نامحدود و آگاهی و روش های ما برای کشف حقیقت محدود هستند. هدف از انتخاب روش تحقیق، آن است که محقق مشخص نماید چه شیوه و روشی را اتخاذ نماید تا او را هرچه دقیق تر، آسان تر و ارزان تر در دستیابی به پاسخ هایی برای پرسش یا پرسش های تحقیق مورد نظر کمک کند. هدف این تحقیق بررسی و تجزیه و تحلیل تاثیر ارزش ویژه برند، اعتماد به برند، تصویر ذهنی برند و رضایت بر وفاداری مشتریان بانک پارسیان است.
۳ـ۲ـ روش تحقیق
هدف از انتخاب روش تحقیق این است که مشخص نمائیم برای موضوعی خاص چه روش تحقیقی لازم است و محقق چه روش یا شیوهای را اتخاذ کند تا هر چه سریعتر و صحیحتر به پاسخ سؤالات تحقیق دست یابد. به طور کلی روشهای تحقیق در علوم رفتاری را میتوان با توجه به دو معیار هدف تحقیق و نحوه جمع آوری دادهها تقسیمبندی نمود (خاکی، ۱۳۹۰). تحقیقات علمی بر اساس هدف تحقیق به سه دسته تقسیم میشوند: تحقیقات بنیادی، تحقیقات کاربردی و تحقیقات توسعهای.